|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Англійці відправили до колоній велику армію, частина якої була сформована з німецьких найманців. Англійські війська мали перевагу перед загонами колоністів в озброєнні й бойовій виучці. Королівські офіцери, які мали військовий досвід, були краще підготовлені до війни, аніж колоністи, більшість яких узагалі не мали бойового досвіду.
Армія повсталих. Погано навчені й недисципліновані армії Дж. Вашингтона мимоволі змінили тактику дій піхоти на полі бою. Стандартом дій піхоти в ті часи вважався лінійний стрій, коли солдати рівними шеренгами йшли на ворога. Саме так воювали англійці, які в повний зріст і під барабанний бій наступали на противника. Але змусити простих фермерів-колоністів так злагоджено наступати було, як правило, неможливо. Тому колоністи часто використовували розсипний стрій, коли солдати не наступали шеренгами, а ховалися за природними укриттями.
Спроба Англії обмежити свободу колоній призвела до збройної боротьби колоній за свої права.
|
|
|
4. Декларація незалежності. Боротьба з однією з найсильніших держав світу — Англією вимагала від колоній єдності й чіткого визначення мети боротьби. Багато представників колоній боялися повного розриву з Англією і сподівалися на поступки з боку короля. Однак Георг III не хотів іти на переговори й мав намір силою підкорити колонії. Тоді 4 липня 1776 р. Другий Континентальний конгрес прийняв Декларацію незалежності. Цим документом 13 колоній-штатів об'єднувалися в єдину державу — Сполучені Штати Америки й проголошувалася незалежність США від Англії. У документі були докладно описані причини повстання колоній проти влади Англії, вказані порушення королем прав жителів колоній. Найважливішим положенням Декларації стали демократичні принципи устрою США — рівність усіх людей, право народу усувати владу й створювати нову, більш справедливу. Декларація незалежності стала найдемократичнішим документом своєї епохи. Населення колоній сприйняло Декларацію з ентузіазмом. Вона стала програмою дій повсталих, основою майбутнього устрою США.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|